Björkpojken

Glad Lucia!

Kategori: Allmänt

Hejsan allesammans! 
 
När jag började blogga här var mitt huvudsakliga syfte att dela med mig av fina möblemang extraordinär arkitektur och annan typ av design som inspirerade mig. Tyvärr har det inte blivit så mycket av det, så idag tänkte jag göra ett litet inlägg om det. 
 
Jag och min familj ska snart flytta. Eftersom jag fortfarande går i skolan så blir det mycket studerande och därav behöver jag en riktig arbetsplats. Det jag letar efter just är snygga och komforta stolar. Mina två favoriter nedan är två klassika och tidlösa stolar som jag gärna skulle vilja ha. 
 
 
Stolen ovan är den trendiga Y-stolen av Hans J Wegner. 
 
 
Och här ovan är en annan härlig stol och denna är designad av Michael Thonet. 
 
Glad Lucia på er allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: